What I Eat In A Day No. 3 • Snapchat Edition

Wednesday, December 14, 2016



I felt like it was a long time since i have done my last "What I Eat In A Day" post and I can see that you guys like them a lot, so I thought i would do another one! If you dont follow me on snapchat, then my name is "AmalieGabs".

PRE BRAKFAST // Everyday when I wake up, I go to the kitchen and drink a half liter of water before I eat anything
BREAKFAST // For breakfast I eat oatmeal, with a bit of suger on top. I also made some freshly pressed orange juice and then filled up my water bottle again, because HYDRATING! 
LUNCH // For lunch I had 2 slices of rue bread with ham and cucumber and my little Fanta, that I got in my Coca Cola advent calendar
AFTERNOON SNACK // It is christmas, so we have a lot of christmas candy, so i couldn't resist eating it... I also forgot to take a picture, before I ate it all, so this is what was left... 
DINNER // For dinner I made enchiladas with homemade tortillas and filled with onions, shallots, garlic, tomatoes, chicken, yellow bell pepper and cheddar. ITS SO GOOD!! 
NIGHT SNACK // Again, it is christmas and I want to enjoy that, so again I had some christmas candy and christmas cookies. (All of it was not for me) I also had a Sprite, because I love them!! 


DANSK //
Jeg følte lidt, det var lang tid siden jeg havde lavet en "What I Eat In A Day" blog indlæg, og jeg kan se at i godt kan lide at læse dem, så jeg tænkte jeg vill lave en til. Hvis du ikke følger mig på snapchat, så er mit navn "AmalieGabs"

FØR MORGEN MAD // Hver morgen inden jeg spiser morgenmad, så drikker jeg en halv litter vand
MORGENMAD // Til morgen mad, spiser jeg havregryn med en lille smule sukker oven på. Jeg laver også noget frisk presset appelsin juice and så har jeg også min vand flaske som jeg har fyldt op igen
MIDDAG // Til middagsmad, spiser jeg rygbrød med hamburgerryg og agurk. Jeg dark også en lille Fanta, som jeg fik i min Coca Cola julekalender
EFTERMIDAGS SNCAK // Fordi det er jul, så har vi en masse jule slik, så jeg kunne ikke modstå og spiste lidt af det... Jeg glemte også at tage et billede før jeg spise det... 
AFTENSMAD // Til aftensmad, lavede jeg enchiladas med hjemmelavet tortillas, som var fyldt med løg, skalotte løg, hvidløg, tomater, kylling, gul peber og cheddar. DET SMAGER SÅ GODT!!
AFTENS KAFFE // Igen, det er jul og det vil jeg gerne nyde, så igen spiste jeg noget juleslik og jule kager, (det hele var ikke til mig) Jeg drak også en Sprite, fordi jeg elsker dem! 



You Might Also Like

0 kommentarer