HAIR OF THE DAY NO. 5

Friday, December 09, 2016


I GOT SOME NEW HAIR EXTENSIONS!! These are the Foxylocks Seamless Superior 230g. 22" clip ins in the color "Hollywood Blonde" They are 2" longer then the other set I have so longer hair! YAY! I absolutely love them and if you want to see/read my review click right here.
If you are interested in FoxyLocks hair extensions then use the code "FoxyAmalie" for money off and a free gift on foxylocks.com! Right now they also offer free shipping to the US!

DANSK//
JEG HAR FÅET NYE HÅR EXTENSIONS!! Det her er sættet som hedder Foxylocks Seamless Superior 230g. 22" clip ins i farven "Hollywood Blonde". De er 2 inches længere end det andet sæt som jeg har, så ny har jeg lidt længere hår! YAY! Jeg elsker de her extensions, og hvis du vil se/læse mit review af de her extensions, så kan du klikke lige her. 
Hvis du er interreseret i de her hår extensions fra FoxyLocks så brug koden "FoxyAmalie" så spare du penge og får en gratis gave med i købet! Håret bliver sendt fra England, så der kommer heller ingen told på!


You Might Also Like

0 kommentarer