I WENT TO THE NYX COSMETICS HALLOWEEN EVENT

Thursday, November 03, 2016

Last week I went to Copenhagen, for a NYX Halloween Event. It was the first event, I have ever been invited to, so I was really excited to go. I had to get up at 5am to catch a train to copenhagen, which was 3 hours long, so I was tired!

First we had a light lunch, where everyone could meet each other and we there was only 3 danes including me, so I talked to Laura and Saline, who were really sweet and nice to hang out with. After lunch we had a Halloween Masterclass with Ellinor who is the winner of the NYX Nordic Face Awards. 
She showed us how to do some gore halloween makeup, which turned out really cool and was surprisingly every easy to do. At 3 we could go to our rooms and we went to Lauras room to get our halloween look on. We only had 2 and a half our to get ready, and we were in a rush, but it turned out okay and we were not late!We then went to hotel Nimb right next to tivoli, to eat a light dinner and then we were split into 4 teams and then had to go on a photo hunt in Tivoli, dressed up - Loved peoples reactions to our costumes and makeup. 
When we were done we went to the party at Chateau Motel and were finally met Emilie, who I have "know" on the internet, but never met in real life. She was so nice and it felt like we had know each other for a long time! 
When I got back to the hotel rather early, because I was so tired, I jumped in the shower to get the tiger makeup off, and went to bed. In the room, there were a nice goodie bag full of NYX makeup and we also got another goodie bag at the party, so im stocked up on makeup now! Love goodie bags!! 


DANSK //
I sidste uge var jeg i København for at deltage i et Halloween Event hosted af NYX Cosmetics. Det var den første event jeg nogensinde er blevet inviteret til, så jeg var meget spændt. Jeg skule op kl 5 om morgenen, for at nå et tog til København, det tog 3 timer, så jeg var meget træt!

Først fik vi en let frokost, imens vi kunne møde alle og snakke lidt. Der var kun 3 danskere, mig inkluderet, så jeg snakkede med Laura og Saline  som var helt vildt søde og rare at være sammen med. Efter frokost, var der en Masterclass med Ellinor, som er vinderen af NYX Nordic Face Awards. 
Hun vidste og noget halloween makeup, som så rigtig fedt ud, og var overraskende meget nemt at lave. Klokken 3 kunne vi komme ind på vores værelser og vi gik ind på Lauras værelse, for at gøre os klar i vores halloween kostumer og makeup. Vi havde kun 2 en halv time til at gøre os klar i, så vi skulle skynde os lidt, men det endte okay vil jeg sige og vi var ikke sent på den. 
Vi tog til Hotel Nimb for at spise en let aftensmad og bagefter blev vi delt op i 4 hold, hvor vi så skulle på foto jagt i Tivoli - elskede folks reaktioner på vores kostumer/makeup!
Da vi var færdige, kom vi hen til festen ved Chateau Motel, hvor jeg endelig mødte Emilie, som jeg har "kendt" på internettet, men aldrig aldrig mødt i virkeligheden. Hun var så sød og venlig og det føltes som om vi havde kendt hinanden i mega lang tid!
Da jeg kom tilbage til hotellet ret tideligt fordi jeg var træt, gik jeg i bad for at vaske tigeren af og gik i seng. På mit værelse var der en goodie bag fyldt med NYX makeup og vi fik også en goodie bag ved festen, så mit lager er igen fyldt op! ELSKER goodie bags!


You Might Also Like

0 kommentarer