NYX "VELVET MATTE" Lipstick Swatches - All 12 Shades

Friday, October 07, 2016

Last week I received a halloween package from NYX filled up with makeup. In the box there was all 12 shades of the "Velvet Matte" lipstick, so I thought I would swatch them, so if any of you guys are thinking about buying them, then you can see all the colors here before buying them.
This is not a review of the lipsticks, because I have not worn them enough to review them, so its just about the colors, but I did notice when I swatched them, that the darker colors were a bit streaky, but it was easy enough to fix it, so no problem. I hope you found this blog post helpful, if you want to see more swatch post then school down!!


DANSK //

I sidste uge modtog jeg en halloween pakke fra NYX, som var fyldt med makeup. I kassen var alle 12 farver af "Velvet Matte" læbestiften, så jeg tænkte at jeg ville swatche dem, så hvis nogen af jer overvejer at købe nogle af dem, så kan i se farverne her først, inden i køber dem.
Det er er ikke et review af læbestifterne, fordi jeghar ikke brugt dem nok til at kunne gøre det, så det er kun farverne der er fokus på. Det eneste jeg kan sige er at da jeg swatchede farverne, er at de mørker farve efterlade lidt striber, men det er nemt fikset igen. Jeg håber i fandt den her blog post hjælpsom og hvis i vil se flere swatch blog indlæg, så har jeg linket nogen neden under.

MORE SWATCH BLOG POST:






You Might Also Like

0 kommentarer