MY MAC PALETTE

Thursday, September 22, 2016



Last week I depotted 24 of my NYX single eyeshadows. They were taking up a lot of space and its really hard to see all the colors probably, when they are in these small containers. It took me forever to depot them all, put a magnet on and then take the sticker of, from underneath with the name on, and place it under the eyeshadow. I do have a few single eyeshadows left, but the MAC palette could maximum hold 24 shadows. I chose to buy the MAC palette, because I love the look/design of it. I did look at the Z-Palettes, but I´m not loving the way the look and the MAC one was cheaper, so I went with the MAC one instead. The Palette I bought is called the "Pro Palette Large" with no insert.

I normally dont go for bright colors, only when I do makeup for pictures, like my IG, but for an everyday kinda look, I´m more of a neutral girl. I didn't buy any of the colors, I got them when I was a part of the NYX Nordic Face Awards, so that why there is so many colorfull once, but I still think this is a great palette to start of with, because half is neutral and the other half is colorfull.


DANSK //

I sidste uge depottede jeg 24 af mine NYX single øjenskygger. De fyldte rigtig meget og det er også rigtig svært og se farverne rigtig, når de er i de små holdere. Det tog mig rigtig lang tid og få dem alle ud af deres holdere, putte en magnet på og så tage klistermærket af bagpå, og sætte den på øjenskyggen. Jeg har et par single øjenskygger tilbage, som stadig er i deres holder, men min MAC palette, kan kun holde 24 øjenskygger. I besluttede mig for at købe MAC paletten, fordi jeg godt kan lide dens design. Jeg kiggede på Z-Palettes, men jeg er ikke så vild med hvordan de ser ud og MAC paletten var også billigere, så jeg købte den istedet for. Den palette jeg købte hedder "Pro Palette Large" uden nogen insert 

Normalt, bruger jeg ikke mega farverige farver, kun når jeg laver makeup til billeder til min IG, men til et hverdagslook, bruger jeg normalt neutrale farver. Jeg købte ingen af de her øjenskygger, jeg fik dem da jeg var med i NYX Nordic Face Awards, så der er derfor der er så mange farverige, men jeg synes stadig det er en god palette, fordi halvdelen er neutral og den anden del er farverig. 




You Might Also Like

0 kommentarer