NYX Liquid Suede Cream Lipsticks • 5 Swatches

Wednesday, August 31, 2016


This is not a review of the Liquid Suede Cream Lipsticks, because I haven't worn them enough to give a full review. But here are some this I noticed while swatching them. They are really creamy and easy to apply and the pigment is really good. There is a little bit of streaking when you apply them, but thats easily fixed. They dry matte, but still have a creamy finish, so they can still smudge on your skin and transfer. 

So I hope this was helpfull, if you are looking to buy any of these shades! 


DANSK //

Det her er ikke et review af Liquid Suede Cream Lipsticks, fordi jeg har ikke haft dem på nok til at kunne give et godt review. Men her er nogle ting, som jeg bemærkede da jeg påførte dem til min arm. De er virkelig cremede og de er nemme at påføre og har en god farve pigment. Når du påfører dem, kan der komme små striber i farven, men det kan nemt fikses. De tører matte, men de har stadig en cremet finish, så de kan stadig overfører fave og tværer ud.

Jeg håber det her var hjælpsomt, hvis nogen af jer er på udkig efter de her farver! 





You Might Also Like

0 kommentarer