July Favorites 2016

Thursday, August 04, 2016


Every time I watch a favorites video on Youtube, it always begins with "I can't believe its already the end of this month, where has the time gone?" but that´s actually how I feel about august, like where has the time gone?? I feel like it was just march or april and the summer was just about to begin and BOOM BABY it´s august! So because its august, i´m sharing my small list of things I have LOVED in July!

1. SIGMA ROUNDED KABUKI - F82 - Before Sigma kindly sent me some things to try out, I ALWAYS used my Real Techniques makeup sponge to apply my foundation with, but after trying this brush and seeing the result, I have switched my trusted makeup sponge out with this brush - It blends the foundation perfectly and I love the way my base looks! 

2. ASOS BASIC TOPS - This was a 3 in 1 pack, where you got a black, white and light grey top. I have used these tops so much this past month and I think it looks really pretty if you pair it with a cute necklace. I really like these tops, because you can wear it if you want a relaxed look, but you can also dress it up with some fancy shorts or pants and look really fancy.

3.  PINEAPPLE NECKLACE - For the past year, I have been loving wearing small, cute necklaces and this one is just the cutest - ITS A SMALL PINEAPPLE!! HOW CUTE IS THAT!! I bought last month in H&M and this was the one I grabbed for the most, every time I wanted to wear a necklace.  

4.  BOOKS - Tangle by Emma Chase is a really cute book. I loved the way this was written, I dont know what it´s called, but the main character talks directly to you, the reader, in-between telling the story - just like Deadpool, if you have watched that... GREAT MOVIE! This was the first book I have ever read that was written in that way and it gave the story so much life, like the main character was sitting next to you and telling you the story! DEFINITELY RECOMMEND!! I also read number 2 in the series and it was just as good as the first one!

5. H2O SLIPPERS - I LOVE THESE SLIPPER! They do nag at one spot, which sucks, because I have to wear socks with them and you might think, slippers with socks? Yes I did think that too at first, but with ankle socks, it actually looks really good. So I have been wearing these a lot, when I was wearing an all black outfit - because I feel like gold and black goes so well together and these shoes need a neutral outfit, because they are so shiny!! (BONUS they look really fancy, because of the gold, but its just comfy slippers!)



DANSK //

Hver gang jeg ser en favorites video på youtube, starter den altid med "Jeg kan ikke tror at der allerede er slutningen af den her måned, tiden flyver afsted" Men det er faktisk sådan som jeg har det
med august, seriøst, hvor er tiden blevet af. Jeg har det som om det var marts eller april i går og sommeren var lige ved at begynde og BOOM BAM så var det august! Så fordi det er august, vil jeg dele de ting som jeg har elsket i Juli!

1. SIGMA ROUNDED KABUKI - F82 - Før Sigma meget pænt sende nogle ting til mig, som jeg kunne prøve, brugte jeg altid min Real Techniques makeup sponge til at påføre min foundation, men efter jeg prøvede den her børste og set resultatet, har jeg skiftet min trofaste makeup sponge ud med den her børste - den blender min foundation perfekt og jeg elsker sådan som min base ser ud!

2. ASOS BASIC TOPPE - De her kom i en 3 i 1 pakke, hvor man fik en sort, hvid og en lysegrå top. De her toppe har jeg brugt helt vildt meget i den sidste måned og jeg synes de ser rigtig søde ud, hvis du har dem på sammen med en lille halskæde. Jeg kan virkelig godt lide de her toppe, fordi man kan have dem på til et afslappet look, men man kan og dress dem op med nogle fancy shorts eller bukser og se meget fancy ud.

3.  ANANAS HALSKÆDE - I det sidste år har jeg elske at bære små søde halskæde og den her er den sødest - DET ER EN MINI ANANAS - HVOR SØDT ER DET LIGE!! Jeg købte den sidste måned i H&M og den her var den halskæde jeg rakte ud efter, hvis jeg ville have en halskæde på.

4.  BØGER - Tangle af Emma Chase er en virkelige god bog. Jeg elskede den måde den var skrevet på, jeg ved ikke rigtigt hvad skrivemåden hedder, men hovedpersonen snakker direkte til dig, læseren, in imellem han også fortæller historien - på samme måde som Deadpool gør, hvis du har set den - MEGA GOD FILM! Det her var den første bog jeg har læst der var skrevet på den måde, og det gav en masse liv til historien, det var som om hovdepersonen sad ved siden af dig og fortalte dig historien. KAN ANBEFALES!! Jeg læste også nummer 2 i serien og den var lige så god som den første!

5. H2O KLIPKLAPPER - Jeg elsker de her klipklapepr! De nager godt nok et sted på min fod, hvilket er lidt træls,  fordi så er jeg nødt til at have strømper på i dem og nu tænker du nok - Strømper i klipklapper?? Jep det tænkte jeg også først, men med ankle strømper, ser det faktisk slet ikke dumt ud. Så jeg har brugt dem her rigtig meget når jeg har half et helt sort outfit på, fordi jeg føler at sort og guld går rigtig godt sammen og jeg føler også at de her klipklapper har brug for et neutralt outfit, fordi de er så flashy!! (BONUS du ser rigtig fancy ud når du har dem på, men det er bare H2O klipklapper)





You Might Also Like

0 kommentarer