Book Market & New Books

Tuesday, August 23, 2016



Every year is the summer, there is a book market in the city where I live and ITS AMAZING! There are so many used books and they are so cheap! The book market last for about a week and everyday the prices drop a little amount, so on the last days, the book are soo cheap, but the quality is still good! So thats usually the days where we go there. This year I think I spend about 3 hours in total browsing through the books and I ended up buying 6 books in all for about 30$ (200kr). I dont know where to put the new books, because my book self is completely full, so i kinda have a problem, but i just can't stop buying new books!! Im addicted!

The books I bought:
1. "Anna and the french kiss" - Stephanie Perkins
2. "Livets Lærdom" - Nora Roberts (Cant find what its called in english)
3. "Luxe" - Anna Godberse
4. "Vintageprinsesses " - Nicole Richie (Cant find what its called in english)
5. "Letting Go" - Maya Banks
6. "Skønhed" - Dennins Knudsen


DANSK //
Hver sommer, er det et bog marked i den by hvor jeg bor og det er FANTASTISK!! Der er så mange brugte bøger, som er helt vildt billige! Bog markedet varer cirka en uge, og hverdag falder priserne en lille smule, så bøgerne er rigtig billige i de sidste dage, men stadig i god kvalitet. Så vi plejer at tage derned når priserne er i bund. I år tror jeg jeg brugte omkring 3 timer i alt, bare på at kigge på alle bøgerne og jeg endte med at købe 6 bøger i alt for cirka 200 kr. Jeg ved ikke helt hvor jeg skal stille de nye bøger, fordi min bogreol er allerede helt fyldt, men jeg kan bare ikke stoppe med at købe bøger!! 

Bøgerne som jeg købte:
1. "Anna og det franske kys" - Stephanie Perkins
2. "Livets Lærdom" - Nora Roberts
3. "Luxe" - Anna Godberse
4. "Vintageprinsesses " - Nicole Richie 
5. "Sæt Fri" - Maya Banks
6. "Skønhed" - Dennins Knudsen




You Might Also Like

0 kommentarer